RSS

Wednesday 2 March 2011

Первый раз - Первая любовь (ပထမဆုံးအၾကိမ္ - ပထမဆုံးေသာ အခ်စ္)







* Когда я нашёл вас, я стал верующим.
Теперь я верю
Это двумя народами, особенно для ума друг друга
Вместе или по отдельности .....
Я хочу, чтобы ты у меня на руках
в мою мечту
в реальность и в мои фантазии
Вы навсегда останется в моём сердце
Я тебя люблю!


* Интересно, если вы знаете
Какой специальный вы

Интересно, если вы знаете
Какие драгоценные вы

Интересно, если вы знаете
Как мне повезло
на что ты в моей жизни
Я тебя очень люблю!


* Существует Что-нибудь О тебе
Может быть, своим способом вы улыбаетесь
То, как вы говорите
То, как вы ходить, говорить, дышать ......
Я не знаю, что-то о Вас
Делает меня ума из-за тебя!
Ваши мысли подводит меня мгновения радости
А ты словами меня посетить Мир
Я никогда не посещали прежде
Тем не мнее . . . . .
Все, что я хочу сделать это. . . .
Посмотрите в глаза и идти по жизни
Руки мои!
Я тебя люблю!

* Я могу противостоять всё
Кроме тебя!
Милая. . Вы просто неотразимо
Сто слов не будет достаточно
И тысячи роз будет слишком менее выразить. .. .
Какие специальные вы для меня. . .
Милая, я люблю тебя
Из глубины моего сердца.
Я так рад!
В моей жизни Я нашел тебя первый раз !
ты – первая любовь для меня !
Пожалуйста ты люби меня !


НВЕ ШВАН У
(РХТУ)
( 1 -11- 2009 )



သည္ကဗ်ာေလးကေတာ့ ပထမဆုံးအၾကိမ္ ေတြ႕ဆုံမႈကစတဲ့ ပထမဦးဆုံးရင္ခုန္ရတဲ့ အခ်စ္ကို ေဖာ္ညႊန္းျပျခင္းသာျဖစ္သည္..။ ရုရွားဆရာမၾကီး လူဒမီလာ မီဟုိက္ေလာ့ဘနာ က အခ်စ္ႏွင့္ ပတ္သက္ တဲ့ ကဗ်ာေလးေရးေပးပါလို႕ ေတာင္းဆိုလာသျဖင့္ စာေရးသူေရးလိုက္ရျခင္းသာျဖစ္သည္။
ကဗ်ာမွာ အဓိကအေၾကာင္းအရင္းကေတာ့ ေကာင္မေလးကို စေတြ႕တာႏွင့္ ရင္ခုန္ရတဲ့ ပုံစံ..၊အခ်စ္ကို စတင္ထိေတြ႕ရတဲ့ပုံစံ..၊ အလြန္အမင္း ခ်စ္သြားရတဲ့ ပုံစံ ကို ခံစားေရးဖြဲ႕ထားျခင္းသာျဖစ္သည္..။

"Сто слов не будет достаточно
И тысячи роз будет слишком менее выразить. .. ."
စကားလုံးတစ္ရာ ..ႏွင္းဆီပြင့္ တစ္ေထာင္ ဆိုတဲ့ စာသားကိုေတာ့ စာေရးသူေရးဖူးတဲ့ " ေခးေအာ့စ္ သံစဥ္ " ကဗ်ာမွ ျပန္လည္ယူသုံးထားျခင္းသာျဖစ္သည္..။ ခ်စ္ရတဲ့သူကို စတင္ေတြ႕ဆုံ ေရႊရင္ခုန္ျခင္းမွ စတည္လာေသာ ပထမဆုံးအခ်စ္ ခံစားမႈကို ေရးဖြဲ႕ထားျခင္းသာျဖစ္သည္မို႕ ... စာေရးသူရဲ႕ ရင္ခုန္သံကို ေဖာ္ညႊန္းထားတဲ့ အလားသ႑ာန္တူ - ေခးေအာ့စ္သံစဥ္ ကဗ်ာေလးကို ေဖာ္ျပလိုက္ပါတယ္..။


က်ေနာ့္ရင္ခြင္မွာ ရွင္သန္ေနတဲ့ အနာဂတ္စိုက္ခင္းေလးမွာ
ၿပိဳက်ဖို႕ ငိုရတဲ့ အျဖစ္မ်ဳိးကုိေတာ့ မေျခြခ်ခ်င္ေတာ့ဘူး
အလကၤာႏွင့္ ေရာသမေဖ်ာ္ထားတဲ့ ကဗ်ာအိမ္ေလးမွာလည္း
အၾကင္နာမိုးေတြ ေၾကြက်ေနေစေတာ့မယ္
တျဖည္းျဖည္း ေရခ်ဳိးၿပီးတက္လာတဲ့ ေနမင္းၾကီးကိုၾကည့္ရင္း
စိတ္ညစ္မႈေတြေဖ်ာက္ထားတဲ့ နံနက္ခင္းမွာ
ငွက္ကေလးေတြကို ေတးဆိုခုိင္းမယ္...
ျမက္ခင္းေလးေတြေပၚမွာ ေက်ာခင္းရင္း ညဘက္မွာ ၾကယ္ေတြေရတြက္ၾကမယ္
စိတ္ကူးေတြကိုရြက္လြင့္ရင္း ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ေတြႏွင့္ အသက္ဆက္ၾကမယ္
ေမွ်ာ္ရင္းလင့္သြားခဲ့တဲ့ အခ်ိန္ေတြကို ႏွေျမာေနမယ့္အစား
ေႏြဦးေကာင္းကင္မွာ အနာဂတ္ရာသီအတြက္
အိပ္မက္လွလွေလးေတြ ေရးၾကမယ္
ႏွင္းဆီပြင့္တေထာင္လည္း လက္ေဆာင္မေပးခ်င္ေတာ့ဘူး
စကားလုံးတစ္ေသာင္းလည္း မလုံေလာက္ေတာ့ ရင္ထဲမွာပဲ ငုံထားမယ္
ယုံေတာ့ယုံတယ္ေနာ္
ပုံျပင္ေဟာင္းေတြထဲ မေပ်ာ္၀င္ေတာ့ရင္
အနမ္းတပြင့္ႏွင့္အလြမ္းတစ္စက္ ဆုေျခြမယ္...
မင္းကို ခ်စ္တာထက္ပိုတယ္..
လိုအပ္ရင္ထပ္ေျပာဦးမယ္...
ေသခ်ာၾကည့္ ...ရင္ထဲမွာ အခ်စ္သံစဥ္ႏွင့္ ျမဴးၾကြေနတဲ့ ႏွလုံးသားလွလွရွိတယ္။


ရႊမ္းသိဃၤ(တနသၤာရီ)
၂၆-၁၁-၂၀၀၉


(ကဗ်ာခ်စ္သူတို႕ အခ်စ္စစ္ အခ်စ္မွန္ႏွင့္ ဆုံဆည္းရင္ခုန္ခြင့္ရပါေစ)

0 comments:

Post a Comment